فرزندکشی یا خودکشی ؟ | اختلاف پدر و پسر راز قتل پسر جوان را فاش کرد

پدری که مدعی است پسرش خودکشی کرده است بازداشت شد، چون گفته‌های شاهدان با ادعای او تناقضاتی دارد که باعث ظن ماموران شده است.
فرزندکشی یا خودکشی ؟ | اختلاف پدر و پسر راز قتل پسر جوان را فاش کرد
کد خبر : ۵۶۵۰۱

مردی که مدعی است پسرش دست به خودکشی زده است برای انجام تحقیقات بیشتر به عنوان مظنون بازداشت شد.

پدری که مدعی است پسرش خودکشی کرده است بازداشت شد، چون گفته‌های شاهدان با ادعای او تناقضاتی دارد که باعث ظن ماموران شده است.

به گزارش سایت جنایی، ماجرای این پرونده اوایل مهر ماه امسال به پلیس گزارش شد. مرد ۶۰ ساله که اکنون مظنون به قتل است از ابتدای تحقیقات ادعای خودکشی پسرش را مطرح کرد و گفت: پسرم مهران ۳۰ سال داشت و با دختر خاله‌اش عقد کرد تا با هم ازدواج کنند، اما در همان مدت عقد به مشکل و اختلاف خوردند و مهران قبل از عروسی از دختر خاله‌اش جدا شد.

این مرد دلیل اختلاف پسر و دختر خواهر همسرش را اعتیاد و رفتار‌های پسرش دانست و گفت: پسرم معتاد بود، خلاف می‌کرد و قمارباز بود. به همین خاطر دختر خاله‌اش از او جدا شد.

این مرد ادامه داد: مهران بعد از طلاق تهدید می‌کرد دخترخاله‌اش و دیگران را می‌کشد. دائم می‌گفت این و آن را می‌کشم. اسلحه قدیمی هم داشت که تازه آن را عوض کرده و یک اسلحه جدید برای خودش گرفته بود.

مرد مظنون به فرزندکشی در مورد روز حادثه نیز گفت: از مدتی قبل خانه‌ای دو طبقه اجاره کرده و موعدش تمام شده بود به همین خاطر مجبور به جابجایی بودیم. آن روز همه چیز را بسته بندی کرده و مقداری از وسایل را به خانه جدید برده بودیم. اما هنوز اسباب‌کشی نکرده بودیم دایم بین دو طبقه در رفت آمد بودیم. بیشترمان پایین بودیم و پسرم گفت من می‌روم که ناگهان صدای تیر آمد. وقتی سراغش رفتم دیدم روی پله‌ها و در پاگرد بین طبقات افتاده است. دیدم تیر به گردنش خورده است. فوری زنگ به اورژانس زنگ زدیم و وقتی امدادگران آمدند گفتند فوت کرده است.

در پی این تحقیقات موضوع با عنوان خودکشی ثبت و جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد. در حال حاضر تحقیقات در این مورد ادامه دارد و هنوز متخصصان پزشکی قانونی نظریه خود را پس از معاینات اعلام نکرده‌اند.


این در حالی است که در تحقیقاتی میدانی مواردی از اختلاف پدر و پسر فاش شد. بعضی از شاهدان نیز گفتند زمان حادثه پدر و پسر کنار یکدیگر بودند.

در پی کشف این نتایج جدید پدر خانواده به دستور بازپرس رضازاده بازداشت شد تا تحقیقات ادامه یابد و نظریه پزشکی قانونی هم اعلام شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر